Smart carro....

Jag mår piss....

Först vill jag bara inleda med O.....M.....G vad gossipgirl var bra igår, förmodligen bästa avsnittet någonsin. Heeelt värt väntan.

Jag och adde kollade på sällskapsresan snowroler igår, nu är man ju inte lite sugen på att åka till idre, ska bi så hiiimla härligt.

Det vankades senare på kvällen vattenpipa och vin på ljungbergska och vi knallade dit. Carro hade ju typ inte ätit ngt på dan och var saom sagt ganska så förkyld, samt att vinet var väldigt gott......ingen bra kombination.

Det blev ju så att jag vart jättefull och babbladeoch babblade tills jag var så hes att jag typ inte fick fram ett ljud. På vägen hem fick jag dessutom för mig att framföra ett litet musikalnummer för fredrik och adde.....

aaa, det gick ju typ jätebra att sjunga med megahesheten ....guuuud så pinsamt

Idag skulle jag gå upp klockan åtta och börja plugga då jag har väldigt mycket att göra innan idre....aaa såkert att jag gick upp klockan åtta.

Jag var SÅÅÅÅÅÅÅÅ bakis. Det var typ, rör jag mig nu så kräks jag. Så det gällde att ligga blixstilla i sängen till ungefär klockan tolv =P

Sen fick jag hamburgare till lunch av adde och crille så nu mår jag mycket bättre.

men men, skolarbete väntar

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter som en riktig "Carro-kväll" xD

2009-01-08 @ 19:01:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0