TROLLHÄTTAN, TROLLHÄTTAaaaaaaaaaaaan

Nu är jag hemma

Och jag har sovit..... när jag gick och lade mig igår efter  elva någon gång hade jag alltså varit vaken i 37 timmar!!!!

I torsdags/fredags gick jag direkt från efterfest till föreläsning (jag var full på föreläsningen)

"Jag heter Caroine och i sommar jobbade jag på willys..... och så var jag på surfsemester"

"surfsemester...jaha vart då?"

"I Varberg, hahahahahahahahahahahahahaha....flumm hahahaha"

Åååå....vad jag gjorde bort mig

Så igårkväll kan man ju kanske säga att jag var ganska speedad...träffade kristin och hennes snygging i göteborg och dom måste ju vart gött trötta på mig efter några timmar av min drygt hysteriska person...men men så går det om man inte sover.

Anledning att jag är hemma: jag måste ta det lugnt och rena min kropp och det kan jag tydligen inte gör i ljungby

Asså shit vad intrigrikt vår klass e....eller rättare sagt full med falska intriger, typ som om att vi nu har såååå tråkigt att vi måste hitta på saker att roa oss åt.

Kram hej

Kommentarer
Postat av: Anonym

caaaarooooo =))) ahhaha ska du rena kroppen ahhaha med cola hahah=)))

2008-09-06 @ 14:49:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0