Mysfrukost

Gårdagskvällen var just en sådan kväll som jag kände jag behövde. Min goa lillasyster som gjorde underbar sushi, menlöst surfande på datorn och sedan en trevlig pratstund hos min älskade mia.
Som alltid gick vi in på tunga samtalsämnen och fick avsluta vid halv tolv-tiden inan vi blev för deprimerade. Gött att få prata med henne i all fall. En riktig vän som man kan blotta sin kännslor för utan att bli dömd. Alskar dig mia!!

Rejäl sovmorgon hade kanske behövts idag, jättetrött. Men då min övriga familj är ganska morgonpigga och jag inte ville missa kanske enda mysiga familjefrukosten på flera månader tvingade jag mig upp vid niotiden. Nu har den frukosten varat tills elva.

Föresten precis innan jag somnade igår så fick jag ett jättekul sms av samuel, hans sms är ju alltid underhållande men till skillnad från andra var detta en rolig historia som han vidarebefodrade.

En kvinna gick till affären och handlade
Hon köpte en liter mjölk, ett ägg, en bulle, en bit kött, en liten chokladbit och 30g skinka.
När hon kom till kassan frågade kassörskan henne, "är du singel?"
Kvinnan svarade "Ja, hur visste du det?"
"För att du är så ful"


HAhahahahahahahahahahhaha, seriöst jag har inte skrattat så hårt på länge.
Jag citerar samuel "den är så oväntad och hård på något sätt"

Nu skall jag snart åka ut och byta mina skor, vill inte ha två vänstreskor

Kram

Kommentarer
Postat av: snygg Mia

Sötis snygg-Carro. Klart jag inte dömer dig, va faan vi är ju bästa vänner:)



Älskar dig också, honey

2008-09-09 @ 21:47:27
URL: http://miamariah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0