Mys med min gosefrida :)

Idag har vart en trevlig dag

Jag började med lite nonsensgrejer hemma, kom på att jag skulle träna på lite klassisk sång och det är det bra att göra om man e själv. Sen så blev det lite inmproviserad dans till jättehög musik, shit, blev riktigt svettig.

Sen träffade jag min älskling Frida och vi satt en lång stund och snackade om allt och inget som vi brukar.
Sen gick vi ich köpte massa frukt och gjorde värsta smarriga fruktsalladen. Doften av mixad frukt gjorde att gamla minnen från vår barndom uppdagades.

Jag och frida brukade nämligen alltid ha små hemma-spa'n. De gick till ungefär så här

Vi gjorde först jättestora fruktfat där det var fruktbitar på små coktailspett. Sen gjorde vi ansi´ktsmask samtidigt som vi tappade upp ett härligt bubbelbad.
Därefter bytte vi om till baddräkt (och en t-shirt över, vi hade såna sjuka komplex över våra kroppar, shit att man inte insåg hur smal man var på den tiden.)
..och hoppade i det oftast alldeles för varva vattnet.
Sen var det tradition att jag alltid puttade ner ett skåp med min for så att den landade rakt på frida...ojoj
Vi åt frukten och skvallrade om allt möjligt.
Sen...till den väldigt besynnerliga detaljen i vår tradition... Ni vet sånna där mumsmums....typ skum med chokladöverdrag.

mmm, vi brukade typ trycka upp dom i varandra ansiken.....hahaha
asså, vi satt typ...ett, två tre...och så trucket vi upp dom...haha, vi tyckte väl att det var kul.

Det var tider det.

Dagens citat av frida
"Jag brukar gå olika vägar till och från affären, så man får lite omväxling i livet"

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0