Nyttiga Dagen

Ida hade jag en sån himla nyttodag

Var aktiv i skolan på föreläsningen, satt inte på msn som vanligt =P
Sen gick jag hem och hade en lite egen kickoff på mitt project med databasen till klassisk musik, fick jättemycket gjort =)
Övade en halvtimma på flöjten och ökade tempo på vivaldis allegro i f-dur till 140 på min lilla telefonmetronom. Super
Sen gick jag och funkade loss på mys pass på TC, shiiiit va jobbigt fast också sjukt kul. Svårt också men jag lär mig no snart.

Sen kom jag hem, ducshade av mig och sen gick jag och Ana på YOGA!!! Fatta va ambitiöst!!!!

...tyvärr var det där vår himla nyttiga dag slutade....

På yogan spelade de sådär lugn musik, lite asiatisk pentaskala typ....

en halvtimma senare hade ana och carro varit och köpt maaaaasssa kinamat...och pommes...asså, men mat måste man ju äta =P

Nu mår vi illa...tyiskt

Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

vi eee helt enkelt två coola grisar

2008-10-01 @ 22:45:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0