Superduper

Jello

Nu har jag precis förberett alla grillspetten för grillkvällen hos eric ikväll. Det blev riktigt många så jag får väl kolla om magnus typ e störthungrig, annars kan jag ge några till Mamma och Pappa.

Jag ringde till Willys fört och kollade var mitt j*vla skema har tagit vägen!! (frågade docki lite snällare ton)
Kvinnan jag pratade med sa att de inte var klara än, Men va fan, dom e ju sjukt seeeeega. Jag får snart magkatarr om jag inte vet om jag kommer få några pengar till augusti, annars e jag ju helt körd. Jag får leva på mina förälldrar hela tiden och det känns ju lite halvdåligt sådär. Hmmm, jobbigt.

Hörde att kristin och annika hade köpt sin husvagn nu, måste kolla på den, fatta att tjejerna hade prutat ner den till 5 tusen. Grymma e dom, hahaha.

Nej, nu får jag plugga lite.

Pusshajj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0