Malta

Tja jag ver nog inte ensam om att titt på semifinalen med charlotte perelli. Tyckte att ho skötte sig utmärkt, duktig som fan är hon tösen. Många andra låtar som gick vidare var ockås bra.

Dock gick inte en utav mina favoriter, Malta, vidare. Tjejen var en mycket duktig sångerska och hade sån himla skön energi på scenen.


Malta
Sjukt snygg är hon också ju,, Synd att hon inte kom vidare.

Hörde (av magnus) att det skulle bli ngn form av bensinprotest imorgon och massa folk skulle åka och blockera alla tankstationer med sina bilar, hmmm, får se hur det går med det, blir väl ett jävla liv om de gär det.

Har för övrigt skrivit om härskartekniker hela dan, det är så sjukt intressant, hoppas inte min lärare blir sur att jag råkade skriva åtta sidor istället för fyra. Jag kan verkligen Rekomendera den här boken för er som inte läst den. det kan hjälpa både dig och andra människor att udvika detta mycket otrevliga fenomen. Författaren till boken heter Elaine Bergquist och är enligt mig mycket kunnig inom sitt ämne.
                                                                            Malta
Japp, godnatt
Sov så himla gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0