Körkonsert

Precis hemkommen från mammas kör's vårkonsert..

Den var ganska bra, och rolig med gubbar som spexade. Haha i bar överkropp med man-boobsen hängande.
Men asså det var en kvinna som öppnade munnen så extremt mycket när hon sjöng så jag trodde att hon skulle gå sönder och se ut som en kanadensisk southpark-gubbe.
Hahhaha, jaja annar var detproffsig konsert.

Ricngde jävla kunndservice på 3 ideg. Idioterna har grundlurat mig......blir så himla arg på alla idiot-abonemang och skit.

För övrigt var jag på en trevlig glass-fika med Trumm-henke idag. Hahah fatta att killen skall på tre kiss konserter på en vecka. Jaja e man ett fan så e man.

Nu är jag så himla förkyld och äcklig, hoppas jag mår bättre imorgon

Japp, Godnatt

Kommentarer
Postat av: Sanna

JO 3 suger asså... har haft dom var riktigt jävla missnöjd

2008-05-21 @ 00:29:40
URL: http://freya82.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0