Fy fan

Hörde precis på radion om en kvinna som för sju åedan blivit kidnappad av ett äckel i norra kalifornien.

Han hade sedan haft henne instängd i en KISTA under sin och sin frus säng!!!!!

Hon hade tydligen fått komma ut två timmar om dagen då mannen hade pryglat henne och använt henne som sex-slav.

Kolla artikeln

Jag citerar min mamma här "det är för sådana som det bara finns ett rättmätigt straff, Kastrering med slö skridsko"

Dessutom hade ju ngn stackars kille blivit ihjälskuten i lumpen, liksom va fan!!!! Har dom ingen jävla säkerhet, shit alltså.


Mår ännu sämre idag, snörvel. Dock känns det som att min förkyldning är så mkt att gnälla över när vissa har legat i en jävla kista i 7 år. Fatta vilken mardröm, det är helt ofattbart..

Kommentarer
Postat av: Sanna

De är ju helt sjukt... Jag håller med Ingela.

2008-05-21 @ 12:41:02
URL: http://freya82.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0