Ett tag sedan

Tja

Var ett tag s.edan jag skrev här nu.

Förklaringen är ganska tydlig, det enda jag egentligen gjorde i min mlogg var att klaga på olika saker i mitt liv. sista inlägget jag skrev bestod i att förklara att jag skulle sluta klaga, hmmmm, sedan har det inte blivi av att skrivit mer, hmmmm, samband.

Har sedan dess haft lite olika projekt och händelser i mitt liv

Efter nyår fick jag ett damputbrott på all den vikt jag gått upp och blev medlem i viktklubb.se och gick med dess hjälp ned ca 9 kg. Jag kan verkligen rekomendera denna site om man vill tappa några extrakilon.


tjockiscarro
Här har vi tjockis-carro från julafton, här vager jag cirka 75kg

tyvärr har jag ännu inga efter-bilder men jag täntkte lägga upp dem så fort jag får dem av ana.


Jag har inte heller samma boyfriend längre.
Gamla sambon fick flytta ut och nu bor jag istället i en annan två med en klasskompis.
Nya boyfriend finns i trollhättan och jag tänker därför också tillbringa sommaren där. Det blir alltså jobb på willys i sommar också.

Tänkte börja blogga lite igen och göra min blogg till lite mer än ett klago-forum :P

Dagen har varit sjukt seg, jag gick inte upp föränn halv tolv, tror jag hade fått något virus eller något som gjorde att jag blev så trött. Jag har plugga lite och kollat på film hos magnus. Sen fick jag ngt jävla pms anfall och var sur och grinig och förmodligen skrämde magnus med min "tycktasyndommigsjälvförattjagjagvartvungenattplockaurdiskmaskinen"-gråtatttack.

Lägger med ett litet youtube-klipp
Kolla in min extremt proffsiga skådespelar insast i filmen den enskilde medborgaren




Japp, godnatt

Kommentarer
Postat av: ana

en annan kompis =) e det allt =) hihihihhih här e du mitt knas och allt men jag e din en annan kompis hahihihihih=)))

2008-05-20 @ 12:25:16
Postat av: Sanna

Men så kan de väl inte va? hehe :D go carro go carro :D

2008-05-20 @ 22:18:43
URL: http://freya82.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0