Du kunde gjort dagens goda gärning....

Fan, fan, fan, fan, fan

Skulle just i denna stund gå på ett tåg till halstad på centralen i göteborg...
Varför sitter jag då hemma i min säg och skriver i min blogg...
jo...

03.40 - klockan ringer och jag går upp för att göra mig i ordning och göra mackor

04.10 - Jag sätter mig i bilen, på strålande humör, sjunger med i låten ned till resecentrum.

04.18 - går ur bilen, öppnar bakluckan och låser bilen. Gör som jag och pappa kommit överens om, kastar in nyckeln och drar igen bakluckan (han skulle hämta bilen senare med sin nyckel.

04.19 - går bort till stationshuset för att köpa min bljett. tänker att oj vad ironiskt ifall det inte skulle vara öppet...

04.20 - upptäcker att det inte är öppet och att jag inte har några kontanter.

04.22 - Ett fyllo frågar om jag skall til stockholm....

04.25 - Bussen kommer och jag vädjar till busschouffören att jag skall få betala biljetten när vi kommer till göteborg

THAT SON OF A BITCH

Han totalvägrar.....

04.31 - Bussen åker, kvar på stationen står jag och lipar och ringer till en trött magnus som som tur var kom och hämtade mig....

Sitter nu och funderar på om ja skall ta nästa tur som går klockan sju eller om jag skall skita i det. Kommer isåfall missa nästan hela föreläsningen, fast det är ju vårfesten också....den skulle ju vart rolig att vara med på. Hmm

600kr kostar det att åka dit och tillbaka....är det värt för en vårfest som kanske blir skittråkig.

Jag har kollat lite på den sista uppgiften i kursen och jag tror jag klarar den utan föreläsningen, men ändå....

Har lite tappat lusten att åka till ljungby faktiskt, känns bara jobbigt nu, kanske kommer jag plugga bättre hemma....kanske inte,

Får se hur jag gör.

Men till den sura busschouffören.....hoppas du krockar på 45,an.

(nej det gör jag inte, men fan va sur jag är, du kunde gjort dagens goda gärning)

....

Kommentarer
Postat av: Ida Frank

I min blogg säljer jag lite kläder, vill du se alla kläderna samlade som jag sålt och har till salu så finns det en kategori som heter (KLÄDER?). Jag har sålt en del men har även JUST NU en supersöt jeanstunika till salu för endast 140kr. Den är söt och i superbra skick. Nästan varje dag lägger jag upp en ny sak som jag vill bli av med, som kan bli din. Det är allt från smycken till jeans till skor, till klänningar, tröjor osv.. Håll utkik vet jag. Hittar du inte något idag hittar du kanske något om några dagar? Vem vet. Finns på msn [email protected] om du hittat något så kan du adda eller bara kommentera bilden på min blogg. . www.ifrank.blogg.se

KRAM!!

2008-05-26 @ 06:45:25
URL: http://ifrank.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0