Tillskott till familjen

Vi har fått en ny familjemedlem.
Idag kom en helsvart liten sötnos och flyttade in hos oss.

Hon skall kanske heta Kerstin... om ny hanna gillar det...vi får se, jag vill det i alla fall

Å visst e hon söt




Ännu sötare är hon i verkligheten, hon ligger och sussar bredvid mig i sägen nu =)

Men lilla fröken har redan ställt till drama i hemmet.

Efter en stund tyckte mamma att hon såg lite rund ut.....mycket päls på magen....

Sen upptäckte jag att missen hade fganska svullna bröstkörtlar......hmmmm

Säg kersin...var du verkligen oskuld eller finns det några små kattbäbisar i din mage....to be continued




Ikväll blev oväntat trevligt, jag kom nämligen i sista stund med på ett 75års kalas.
Det var min gamla förening NIF-gymnasterna som firade och hade fint kalas nere på folkets hus.

Mycket god mat, rolig underhållning och trevligt sällskap förgyllde kvällen. Extra kul var det att träffa mia som för övrigt var den som bjöd med mig =)

Och Christian som man inte sett på ett tag, tur att  du  fick säkert ligg idag. Bra med dem  som aldrig säger nej =P



Grattis NIF

Puss och godnatt...imorgon skall jag jobba...huh

Kommentarer
Postat av: My

ÅH så SÖT!!

2008-12-21 @ 10:59:50
URL: http://mymymyyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0