Systemetrush + stooort trauma

Nu har jag vart och storhandlat på sytembolaget.

När jag kom dit var det typ 30 meters kö för att bara komma IN!!! Meen det gick ganska fort faktiskt. Det blev 6 cider 2 falskor skumpa och en bacardi apple =) så vi behöver ju inte oroa oss för att vara för nyktra imorgon, hehe.

När jag kom hem tänkte jag packa ihop lite grejer för att åka till Kristin i GBG. Packade ner all alkohol när hanna kom och typ gjorde mackor. Kom på att jag bara hade levt på piggelin idag så jag började göra mackor med. Heeeelt plötsigt ramlade väskan med alkohol ner på golvet och man hörde att något gick i kras....

Det kunde alltså antingen vara spritflaskan som kostade 250, skumpan för 70 eller cider för 20.....

När jag böjde mig över väskan kände jag med en gång att det var en cider....phuuuuu

Tog ut väskan på altanen ocg fortsatte med mackorna....

Då.....

Kom jag på...    Vad låg mer i väskan....under drickan...

MIN KLÄNNING!!!!!!!!!!!!!!!

Min vackra nyårsklänning som jag har såååå set fram emot att ha på mig.... skiiiiit

Började slita i väskan och skar tyo upp hela händerna på glaset....klänning som var dränkt i cider.....
Började skrika på mamma

Nu har hon lagt in den på tvättning....hoppas den blir ok, annars vet jag inte vad jag gör.... suck


snart nytt år......

Kommentarer
Postat av: Sanna

Carro.... smart :D

2008-12-31 @ 09:03:53
Postat av: My

Känns som att detta är LITE typsikt fröken Fruberg ;)

Hoppas klänningen gick att fixa!

2009-01-02 @ 19:20:11
URL: http://mymymyyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0