Skidåkning

Trean har frågat om jag inte ska med på en veckas skidsemester i januari. Självklart ska jag det...inget tvivel..

Stugan verjar asfräsh, vi skall bo 20 pers...parta järnet förmodligen. Tydligen fanns det två jacuzzi, det finns bast och relaxavdelning med braskamin.... inte illa. Hoppas nu bara adde kan fjäska till sig så vi får det privata sovrummet med dubbelsäng =)

Hittade lite bilder från stugan
Köket

ett av TRE badrum

Ser mycket fram emot detta nu...

Stugan iaf, alltså....det där med skidåkningen.....

Det är himla kul och så men...... jag e sä jävla feg

här kommer förmodligen de flesta på resan befinna sig....



......och här hittar vi caroline.....



.... sååå, får väl ragga upp ngn nybörjare som kan tänka sig att släpa på mig.

Får tvinga adde att åka med mig lite dock =P
Eller så får vi väl åka liften ihop....lite hångel i trestolarn e ju inte fel, haha =)

Nej nu har jag tryckt i mig tre hekto godis så nu orkar jag inte sitta med den här verksamhetsutvecklingen längre.... det får bära eller brista =)

Sooo looong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0