GRATTIS ANA

Klockan halv sju ställde jag klockan på idag....inte för att gå upp men för att slänga i mig 2 ibumetin och hoppas på att jag skulle må bättre när jag sedan en timma senare verkligen skulle gå upp.

Och mycket riktigt började jag svettas som en gris i sängen efter ca 40 minuter. Det gick helt ok att gå upp sen. JAg sprang bort till anki och hämtade henne och emma och så gick vi ned. Utanför dörren träffade vi my i snön på sin cykel. Vi gick in och knackade på och sjöng ja må hon leva för Ana.....äkta ungen hade legat vaken och väntat sen klockan sex....=)


Sedan blev det cosmopolitans och presentutdelning. Hon fick en jättesnygg väggklocka och örhängen av tjejerna. jag tror min lilla halvtöntiga present gjorde intryck. Nu kan jag u säga vad det är. Det var ett bildspel med Ana och Carro-minnen från vår tid i Ljungby. Detta bildspel spelades till vår sång som jag hade spelat in med egen sång =)

Liiite gay blev det men ganska så sött =)

Nu skall jag snart åka...klockan tre drar jag iväg med busse. kommer hem tjugo i åtta så jag missar inte Idol heller =) hoppas jag överlever resan med feber bara...

Puss så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0