Fotoshoot med mia

Igår tog jag och mia kort....hahaha

Sådana fotosessions som jag och mia har brukar gå ur styr, mia fick bland annat en kreativ ide med grädde och jordgubbar haha =)

De flesta bilderna är sensur och skall faktiskt bara visas för en person men några kan jag visa här....



Haha och man kan skymta plastfolien....haha en kreativ ide av mig där..:P




Gaska fin med pärlorna i håret men jag ser typ ut i ansiktet som jag ätit alldeles för mycket kinamat eller något =)




Ja det var väl alla som var tillräckligt rumsrena för att jag vill lägga ut dem på internet .... hihi

Hoppas alla haft en trevlig jul...det har jag

Puss på alla

Kommentarer
Postat av: Mia

vi är det bästa teamet någonsin=)



snygga som faan är vi också....



Snygg Carro och Snygg Mia ARE BACK!

2008-12-30 @ 15:52:36
URL: http://miamariah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0