Dan före dopparedan...med Dan

Ja, så var det bara en natt kvar till Julafton

Jag har nu jobbat i fyra dagar och är ganska slut. Har kommit på vad som är absolut roligaste med att jobba i frukten på Willy's. Det är när jag får göra prisskyltar som skall häna i affären. Det finns nämligen en ruta med i displayen där man kans skriva in "extratext". Den brukar man vanligvis bara ta bort, men inte om Caroline gör en skylt...nejnej

Här är några skyltar jag gjorde för kiwi



Och....



Hahaha....hade typ jätte kul åt det

Den sista var roligast, men den fick jag ingen bild på

det var för Apelsin i nät

Gör julen mindre "fat" med apelsin i nät

Hahahahaha....jag knäckte mig typ.

Jag knäckte mig ännu mer idag när Anna i kassan berättade att en utav mina kollegor använder något väldigt speciellt som matlagningsverktyg.....Han lagar nämligen mat på sitt ELEMENT!!!!

Hahaha...fatta, tydligen lägger han typ några köttbullar på elementet innan han går till jobbet och sen när kan kommer hem är de varma.....LOOOOOL

Sen idag hittade jag en lite rolig potatis som jag fotade


Sen har vi våran lagermaskott....Råttan



Ok...vi kan ju alla konstatera att jag har sååååå kul på mitt job.

Ana ringde ikväll med mycket trevliga nyheter.....Vi ska på få en HUND

en sex månader gammal labrador....hon skall hämta den på juldagen!!!!





Uppesittarkväll blev det med hela familjen Carlsson med DAN i täten. Mycket god mat, julklappslek och mycket skratt som det alltid blir när vi träffar dem. Trevligt att träffa Mikael och Johan också, det var ju ett tag sedan.

Nu skall jag väl sova och drömma om tomten

Puss och god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0