Bilarna blir vita nu...

Snön har kommit till Ljungby...sån där mysig tyst snö.

Förut när jag skulle gå upp för brandtrappan var jag faktiskt till och med tvungen att stanna på ett utav stegen och riktigt insupa den mysiga tysta vinterstämningen. Jag tittade en stund på de små, små flingorna och kännde ett skumt rus av lycka faktiskt.

Det var mysigt iaf.



Nu ligger jag ensam i Addes säng och ska snart sova här för första gången själv. Snyggingen har nämligen dragit hem till Örebro idag. Varför sover jag då inte hemma undrar ni kanske då??

Jo... Imorgon är det min söta Ana's fördelsedag...eller rättare sagt idag...klockan är ju över tolv. Så hon har sin man här och...hur man nu skall utrycka det, ville ha en födelsedagsnatt i lugn och ro =)

Det är vääldigt tyst här nu... Han tog ju med sig både tv och dator...  Men det är skönt med lite tystnad idag.

Jag har precis i denna stund gjort färdigt Ana's födelsedagspresent.....ÅÅÅÅÅÅ vad bra den blev, jag är så himla otroligt glad. Jag berättar vad det var imorgon =)



Imorgon åker jag hem till Trollhättan.
Det ska bli skönt. I och för sig har vi skola en vecka till...men efterssom jag hela tiden börjar gråta och typ har feber var annan dag tyckte jag att det passade att åka hem och bli lite ompysslad.

Så imorgon kväll ska jag mysa min min ÄlsklingsFrida!!! ååå vad jag har saknat henne =) Så skall vi väl kolla på Idolfinalen och så... KEVIN you rock...i just have to say

NU skall jag väl sova och vila rösten för imorgon så jag kan sjunga ja må hon leva =)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0