Polar price

Sitter med min roomie ana och kollar polarpriset.

Guuuuuuud vad våran stadsminister skämde ut sig...

eller rättare sagt han var väl ganska rolig, lite gubbhumor typ, men asså pink floyd så ju såååå gött uttråkade ut. Och kugen satt tp och smajla och tyckte han va ball som satt mad rockstjärnorna....suck. Sverige så så töntigt ut.

Renee var dock grymt proffsig. Jag blev så sugen när dom sjöng opera...det är så himla kul.

Har vart nere i ljungby i två dagar nu, går så här långt bra, ha vart kul at lära känna några nya ansikten. Våra nya grannar var rätt så tröga i starten man jag och ana a´har mjukat upp dem, nyss bjöd dom till och med in oss i sin lägehet att snacka en stund.

Jag och ana var ocoh sökte jobb idag, skal kanske jobba lite helger på maxi i höst, lite extrapengar vill man ju faktiskt ha, så det inte behöver bli så himla fatigt.

(fick en rolig "komplimang" av ana "carro, du har en hjärna som jag kunde dö för" :S hahahhahahaha )

Puss och godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0