Nya ettorna

Nu har jag och Ana vart och spanat på de nya ettorna.

Officiellt var vi och kopierade hennes cv och bara råkade vara där när dom skulle komma dit :P Haha
Ana var hårt granskande av de nervösa stackarna.... jag försökte vara lite snällare tror jag men man kan säga att ana hade...hrm ganska "bestämda åsikter"

För att beskriva hur jag och ana inte har något liv här den första veckan kan jag avslöja en sorglig detalj med vår tilvaro.

Vi följer hem till gården !!!!!

Sjukt sorgligt.

Å går kväll när jag hade sagt godnatt över telefonen till min älskling så fick ana ett spel.

Det började med att vi skulle ta massa fulkort i lägenheten (av någon anledning skulle vi ha varsin av hennes tofflor på och som ngn typ av "trademark".....)

Galenskapen fortsatte ända tills vi fick me oss våra stackars grannar ut på tur i ljungby och ta massa kort på oss, bland annat på fiskgubben. Vi ville ordna en egen lite nollning för dom =S då deras tydligen hade vart jättetråkig. Stackarna, tur att jag och Ana e så hiiiiimla snälla.... Hahaha dom kommer snart gå och klaga hos karl Einar

Puss och Hej Svejs

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hem till gården äger

2008-08-28 @ 11:31:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0