ÅÅÅÅÅÅÅåååå...

.....jag e så hilma bakis....

Höstens första riktiga fest i ljungby. Måste säga att det blev ganska trevligt, några utav de nya ettorna kom också förbi och det var ju kul att få se lite vilka det var.

Helt plötsligt fick jag hicka.....jättehicka

det var typ årets värsta hicka...jag försökte att för att bli av med den. Patrick som till slut blev ganska insatt i mitt jobbiga tillstånd försökte först förgäves skrämma mig, inte så lätt att bli skrämd när man är berusad.
Det hela slutade med att jag tog fram gamla gymnastskills och stod på händer medan patrick fick hälla i mig vatten.....och efter ett antal försök gick det och hickan var borta.......sååååååå skönt, tack patrick.

Kvällen slutade mycket trevligt med en cheesceke och bra musik hemma hos samuel.

Men som sagt, jag e sååååå bakis idag, hade typ dödat för en stor fet pizza nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0