Vart tar tiden vägen

Något som jag har märk sen jag flyttade hit till ljungby är att tiden går så himla fort. Nu är klockan halv sju och jag har typ inte gjort något. Pluggat lite och spelat mariocart med pierre och peter. Annars inget....jo, städat lite också. Fan vad stökigt ted blir hela tiden här.

Nu kollar jag på tv och chattar med arvid, fan jag saknar mina kompisar där hemma. Sorgligt. Saknar inte hemma så mycket annars bara mina kompisar

Min Bästa vän FRIDA
Min flickvän KRISTIN
Min kill-vän ARVID
Min peronliga coach MIA
och alla andra roliga kompisar!!!!!

PUssPuss

Kommentarer
Postat av: Din Mia föralltid=)

Söt du är älskling, saknar dej så fruktansvärt mycket.
älskar dig my honeybunny. puss ur Mia

2007-09-25 @ 19:47:44
URL: http://miamariah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0