Fredag

Ja, idag är det fredag

Idag har vi haft seminarie igen, detta helt annorlunda från förra, det var nämligen bara läraren som pratade.
Fan, här har man läst 6 långa krångliga kapittel och ser fram emot att få disskutera och få lite klarhet. Då snöar den jobbiga läraren in på ett litet ämne, SOM INTE ENS STÄR MED I BOKEN. shit vad flummigt det blev!!!!

Men idag kom jag ihåg att skriva ned vad jag satt och dagdrömde om (och mycket dagdrömmande blev det kan jag lova då man inte orkade lyssa på lilla mummliz där framme).

Först satt jag och tänkte på att jag på tidigare toalettbesök hade glömt låsa och upptäckte detta när jag gick ut. HAde kunnat bli väldigt pinsamt.... öö, jaja, kanske inge tankar jag borde dela men va fan, ingen läser detta ändå.

Nästa lilla tanke blev mer en irritation över patrik som satt och pipandades brevid mig.....fruktansvärt irriterande.

Sedan var det en sak som faktiskt upptog större av klassens uppmärksamhet.
Läraren hade på sig sin tröja ut och in.......dam dam daaaaam!!!! Detta till allas förtjusning.

Efter seminariet gick jag och köpte gardninstång och nu har jag satt up den, blev riktigt bra. Lägenheten ser för övrigt riktigt snygg ut, det är kanske lite på grund av att päronen kommer i morgon och att jag ska impa lite.

I går var jag och sandra och provade ett annatt jympapass, detta mycket bättre och framför allt myket bättre musik.
Hon hade tillockmed en av jessikas låtar =D kändes som hemma!!

Nej, nu ska jag gå och käka afterwork-buffe med Sandra och Linda. Ska bli gott!!

PUSSPUSS 

Kommentarer
Postat av: Mia

Ja, självklart MÅSTE du komma hit när du kommer hem och hälsar på lite, hihi. Du är så välkommen så.
skall du göra något speciellt i helgen då?
nu skall jag iväg och jobba:/
puss

2007-09-29 @ 08:43:23
URL: http://miamariah.blogg.se
Postat av: Mia

grejen är att jag inte har mycket pengar denna månaden:( så kan inte gå ut varje helg. Skall antagligen med till lipz o fira henne på tors. men har tröttnat så på att gå ut så får se lite.
faan vad jag är kär Carro, jag dööör! ( skriv inget till mig om något namn bara, tror du vet vem jag menar ändå?) saknar dig med, puss

2007-10-01 @ 11:36:00
URL: http://miamariah.blogg.se
Postat av: Yngwie

Vad glad jag är att du lever =) förvånar mig faktiskt lite :P ses i helgen då jag och frida kommer och hälsar på!!!
Pusskram!!

2007-10-01 @ 14:18:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0