Snygg?!!

JA, för er som läst mias blogg så har ni ju sett vi ibland kan sitta och vara ganska nöjda med vårt utseende. Ibland ställer man ju sig bara framför spegeln och är helnöjd, Man vill nästan inte gå därifrån.

Men idag var jag på badhuset och omkädnigrummet fanns en våg..... dam dam daaaam. jag har inte vägt mig in jag flyttade ner och tänkte att det kunde vara värt ett försök. Tyvärr hade jag gått upp ytterligare ett kilo...snyft. Så jag blev deppig. Och återigen som så många gånger förr har jag nu bestämt mig för att försöka tappa några kilo.

Det tråkiga är bara att jag inte vet hur jag ska bära mig åt. Jag kan gå och träna, det är inget problem (så länge jag ine blir sjuk). Jag kan till och med få för mig att äta nyttigt ibland. Bara man är motiverad liksom. Men där kome problemet. Rätt som det är står man där framför spegeln och har på sig snyggaste kläderna, man är sngg i håret och man tycker inte att det är något fel alls. Man är skitsnygg helt enkelt. "inte måste jag banta" är det då någo som säger inne i en och så vräker man i sig chips och söta drinkar.

Hmmm, får fundera på hur jag ska lösa detta, får kanske skaffa en våg.....

I alla fall, nu har min Älskling Martin flyttat in Så nu är vi SAMMMBOO. Haha, känns fräckt.

Älskar dig mitt gull

PUSS

Kommentarer
Postat av: Snyggmia

Hej snygg-carro! Fy farao vad sant det är. Jag vill också gå ner och få snygg mage som jag hade förr. Men när jag sitter här och kollar på kort på mig. så kan jag tycka " äsch allt annat är så jävla perfa så skit i magen". faan att man inte kan vara snygg överallt då:D hihi puss

2007-10-20 @ 16:29:07
URL: http://miamariah.blogg.se
Postat av: hanna

Okej, för det första, UACH! Du låter som morsan! :P
Och för det andra, om du nu tycker att du är fin, när du har gjort dig fin, vad är då problemet? Palla gå runt och va snygg hela tiden! ;)

2007-10-23 @ 23:01:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0