sjuk och myssjuk

Japp, då har det kommit
Det som man hoppades innerligt skulle skona en men som man visste var ofrånkomligt.
HALSINFEKTIONEN

Det är så typiskt, jag skulle ju komma igång och träna. Suck.....

Dessutom var här skiiiitstökigt idag så jag tvungen att städa nyss, det var tungt, men jag vill så gärna att det ska vara fint när min älskling flyttar ner på fredag.

ÅÅHHH vad jag längtar.... Vill bara att han ska vara här nu så vi kan myyysa. Han är alltid så gullig och tar hand om mig när jag är sjuk. Åker iväg och köper godis och så. Puss på dig martin.

jaja, nu ska jag vila lite

PUSS

Kommentarer
Postat av: N R 1 2 6

hm. hoppas du blir bättre då!

2007-10-16 @ 19:50:55
URL: http://nr126.blogg.se
Postat av: Anki

så du har oxå åkt på halsont! jaa me! ska vi bilda klubb;-)

2007-10-17 @ 11:33:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0