Diskberg

Jaha, då ska jag snart sätt igång, med det gigantiska diskberget. Det är nog rekord....skulle kanske gå och få hit ngn rekordmätare, hmmm, undrar och det finns ngt rekord i diskberg.

i alla fall så ska det bli en ganska skön hemmadag idag. Lite städa, lite plugga....ganska mycket tv förmodligen, lite tvätta och så ska jag toppa detta med greyes anatomy ikväll.

Igår köpte jag träningskort så nu är det bara full fart frammåt mot beach 08, hahahahahaha!!!! nästan så jag kan lura mig själv ibland =). DEt är inte det att jag har svår att komma iväg och träna, utan att jag äter hela tiden.... det är ju så förbannat gott med mat.

Igår hittade jag också mojitho drinkmix på hemköp, jag blev glad då. Den drinken går nämligen inte att få tag i i den här stan, varje gång man ska beställe en drink här så är det typ".......öööhhh, vi har redbull.vodka?" KUL!!!!


Nja nu får jag väl sätta igång och diska.


PUSSPUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0